Оплата та доставка


ПОТОЧНИЙ ГРАФІК ДОСТАВОК

Дні відправки замовлень: понеділок, середа, п’ятниця

Щоб потрапити на доставку день-у-день необхідно оформити замовлення і оплатити його (в разі передоплати) або підтвердити менеджеру (в разі післяплати) до 15.00 в день відправки.


ПРИЙМАННЯ ЗАМОВЛЕНЬ

  • Замовлення за телефоном +38 (096) 429 8323 приймаються з 10:00 до 17:30 з понеділка по п’ятницю.
  • Замовлення через кошик на сайті приймаються щодня і цілодобово.
    • Після оформлення замовлення на сайті протягом декількох хвилин на вашу електронну пошту прийде лист з копією замовлення. Не забудьте перевірити папку “Промоакції” і “Спам”. Якщо листа немає, значить, ви невірно вказали email при оформленні замовлення. В такому випадку, будь ласка, зробіть нове замовлення.
    • При розміщенні замовлення в суботу або неділю чекайте зворотний зв’язок від менеджера у понеділок.
  • Приймання замовлень: Пн.-Пт.: з 10:00 до 17:30, субота та неділя – вихідні. У вихідні дні прохання залишати замовлення через “Кошик”.

Фото інструкція як зробити замовлення


ОПЛАТА

При оформленні замовлення ви можете обрати один із зручних для вас способів оплати:

  1. Оплата на карту Приват Банк / Монобанк: після оформлення замовлення на сайті вам будуть вислані реквізити для оплати по електронній пошті.
    Після успішної оплати просимо повідомити нас дзвінком або повідомленням у Viber/Telegram по телефону +38 (096) 429 8323.
  2. Оплата онлайн (LiqPay): після оформлення замовлення вас автоматично перенаправить на сторінку оплати через систему LiqPay. Виконайте всі необхідні дії і натисніть Оплатити (надсилати нам підтвердження оплати не потрібно).
  3. Оплата після отримання (накладений платіж): замовлення можна оплатити при отриманні у відділенні або при доставці кур’єром (до загальної суми замовлення додається комісія за накладений платіж згідно тарифів Нової Пошти). Зверніть увагу: вибравши послугу “накладений платіж”, ви оплачуєте не тільки доставку товару, але і зворотний переказ грошей за власний рахунок.
  4. Оплата за безготівковим розрахунком без ПДВ. Оплата за безготівковим розрахунком провадиться в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку підприємства. Для виставлення рахунку вишліть Свідоцтво реєстрації підприємства на імейл info@teaonline.com.ua

Увага! У разі виникнення проблем з оплатою просимо зателефонувати або написати нам за номером +38 (096) 429 8323 (Viber/Telegram).


ДОСТАВКА

  • У відділення Нова Пошта. Доставка відбувається протягом 1-2 робочих днів після надходження оплати на рахунок. Безкоштовна доставка при сумі замовлення від 1500грн. Якщо ви оформили замовлення на 1500грн, але використали знижку і ваше замовлення стало менше 1500грн, то доставка за рахунок одержувача. Після прибуття на відділення посилка зберігається максимум 4 дні, потім вона повертається назад, і ви будете зобов’язані сплатити повторну доставку вашого замовлення.
  • Кур’єром за адресою. Відбувається кур’єром Нової Пошти за адресою протягом 1-2 робочих днів після підтвердження замовлення менеджеру. Послугу доставки оплачує покупець при отриманні посилки.
  • Відправка замовлень на таксі по Києву і області. Термінові замовлення “день-у-день” можемо відправити на таксі з м. Київ за ваш рахунок. Орієнтовна вартість доставки: 150-300 грн. Тільки по повній передоплаті.
  • Самовивіз з офісу: по буднім дням з 10:30 до 17:00 за адресою: м. Київ, вул. Деревлянська, 8, пов. 10, офіс 3 (м. Лук’янівська).

Доставка у АР Крим, зони воєнних дій та за межі України не здійснюється.

Графік доставок: понеділок, середа, п’ятниця

Щоб потрапити на доставку день-у-день необхідно оформити замовлення і оплатити його (в разі передоплати) або підтвердити менеджеру (в разі післяплати) до 15.00 в день відправки.


ОПЛАТНЕ ЗБЕРІГАННЯ ПОСИЛОК

Згідно умов ТК Нова Пошта всі посилки (за передоплатою і з післяплатою) зберігаються у відділенні безкоштовно 7 днів, після цього включається додаткова послуга “зберігання”. З тарифами можна ознайомитися тут. Оскільки ми працюємо офіційно і у нас укладено договір з Новою Поштою, то послуга платного зберігання лягає на відправника. Тому, якщо клієнт не забирає посилку протягом 7-ми днів на 8-й день оформляється повернення. Якщо клієнт хоче отримати свою посилку, він повинен компенсувати вартість повернення посилки і платного зберігання, якщо воно відбулося.


ЧОРНИЙ СПИСОК ПОКУПЦІВ

Якщо ваші контактні дані знаходяться в базі недобросовісних покупців https://blackbox.net.ua/ ми можемо відправити ваше замовлення тільки по повній або частковій передоплаті. Накладеним платежем не відправляємо.

Якщо ви робили замовлення накладеним платежем в нашому інтернет магазині, але не забрали товар, і ми понесли збитки, то наступне замовлення ви можете зробити виключно з 100% передоплатою.


Якщо у вас залишилися інші питання з приводу оплати та доставки – звертайтесь до нас по телефону +38 (096) 429 8323 (Viber / Telegram).